Piegāde /Apmaksa /Noteikumi
Cienījamais klient!
Laipni lūdzam Jūs mūsu uzņēmuma tīmekļa vietnē.
Mūsu uzņēmums ražo un pārdod preces skaistumam un veselībai. Mūsu uzņēmuma mājas lapā atrodas gan mūsu ražotās preces, gan mūsu partneru produkcija. Interneta veikals piedāvā iespēju sīkāk iepazīties ar visu preču, kas ievietotas katalogā aprakstu, noformēt pasūtījumu pēc Jūsu izvēlētajiem produktiem un saņemt pasūtījumu pēc iespējas īsākā laikā. Ja Jūs ieskatījāties sadaļā „Piegāde un apmaksa” tad, visdrīzāk, Jūs ieinteresēja mūsu piedāvātie produkti. Jūs varat iegādāties jebkuru preci, kas ievietota katalogā.
Preču izvietošanas princips.
Visas preces izvietotas kataloga tematiskajās grupās, tālāk grupa tiek sadalīta apakšgrupās. Mēs ļoti cienam Jūsu uzmanību un laiku, tāpēc preču katalogu centāmies izveidot ērtu, bet pasūtījuma noformēšanas procesu vienkāršu.
Kā noformēt pasūtījumu?
1. Izvēlēties Jums interesantu preci katalogā un nospiest taustiņu -pievienot grozam.
2. Drīkst izvēlēties un ievietot grozā jebkuru preci jebkurā daudzumā. Pēc nepieciešamo preču izvēles nospiediet taustiņu- pāriet uz grozu. Pārbaudiet savu pasūtījumu gadījumā, ja būs nepieciešams veikt izmaiņas.
3. Ja pirkumam esat pievienojis visas vēlamās preces tad jāspiež poga „Pāriet uz grozu”.
4. Izvēlēties Jums ērtāko piegādes un pasūtījuma saņemšanas variantu. Pēc piegādes varianta izvēles nospiediet taustiņu - noformēt pasūtījumu.
5. Aizpildīt atbilstoši piegādei kontaktinformācijas formu. Visi lauki, kuri atzīmēti ar * jāaizpilda obligāti.
6. Ja pasūtat zeķubikšu-zeķu izstrādājumus, lūdzam izvēlēties vajadzīgo izmēru un krāsu.
7. Dezinficējošo līdzekļu pasūtīšanas gadījumā var izvēlēties vēlamo aromāta variantu.
8. Pārbaudīt savu pasūtījumu, savus datus un izvēlēto piegādes variantu, ieķeksēt par to, ka Jūs esat iepazinies ar personīgo datu izmantošanas noteikumiem un nospiediet taustiņu – Nosūtīt pasūtījumu.
9. Tālāk Jums parādīsies iespēja uzreiz mūsu mājas lapā apmaksāt pasūtījumu.
Tam nepieciešami izvēlēties Jums izdevīgāko apmaksas veidu, kuru piedāvā integrētā apmaksas sistēma SEB Banka. Var izvēlēties pasūtījuma apmaksu veikt ar internetbanka pārskaitījumu, ar bankas kartes pārskaitījumu vai alternatīvu variantu. Apmaksa caur internetbanku notiek ātrāk.
Pēc tam, kad Jūs apmaksājāt pasūtījumu, uz Jūsu norādīto elektroniskā pasta adresi automātiski tiks nosūtīts rēķins un pasūtījuma apstiprinājums.
Pēc veiksmīgas apmaksas Jums tiks nosūtīta automātiska vēstule ar apmaksas apstiprināšanu. Ja maksājums nav noticis, sistēma Jums par to ziņos.
Pasūtījuma piegādes noteikumi.
Pasūtījumi par summu 50 eiro un vairāk tiek piegādāti bezmaksas pa visu Latviju, izvēlētam Jūsu veidam no mūsu piedāvātajiem variantiem.
Ja jūsu pasūtījuma summa ir mazāka par 50 eiro, tad:
1. Bezmaksas Jūsu pasūtījumu var saņemt mūsu veikalā-noliktavā pēc adreses: Latgales iela 244, Rīga, t. 67112985. Darba laiks no 10.00 līdz 18.00 darbdienās (sestdiena un svētdiena - brīvs). Pasūtījuma apmaksu var veikt uz vietas veikalā:
- skaidrā naudā,
- ar bankas karti
- vai ar priekšapmaksu saņemtu uz e-pastā,
2. Piegāde ar pakomātu Omniva maksā 3 eiro.
Saņemt pasūtījumu varēsiet tajā pakomātā, adresi kurā Jūs izvēlējāties noformējot pasūtījumu. Pēc tam, kad Jūsu pasūtījums atradīsies vajadzīgā pakomātā, Jums tiks nosūtīta īsziņa ar durvju kodu. Piegāde uz pakomātiem notiek apmēram 2 -3 dienas no apmaksas saņemšanas laika.
3. Piegāde ar Latvijas pastu maksā 6 eiro.
Saņemt pasūtījumu varēsiet Jūsu pasta nodaļā. Piegādes laiks 2 – 3 dienas sākot no apmaksas veikšanas laika. Uz Jūsu mobilā telefona numuru tiks nosūtīta īsziņa ar informāciju par to, ka Jūsu pasūtījums atrodas pasta nodaļā.
4. Piegāde ar kurjera dienestu Venipak maksā 7 eiro.
Pasūtījums tiks nogādāts ar kurjeru pēc Jūsu norādītās adreses. Pirms piegādes kurjers sazināsies ar Jums pēc norādītā telefona numura. Piegādes laiks ir 2 – 3 dienas sākot no apmaksas saņemšanas laika.
Pasūtījuma apmaksas un piegādes noteikumi.
Ja Jūs noformējāt pasūtījumu un apmaksājāt to uzreiz mūsu mājas lapā, Jums tiks nosūtīta vēstule, kas apstiprinās pasūtījumu un apmaksas saņemšanu. Tuvākajā laikā Jūsu pasūtījums tiks apstrādāts un nosūtīts pēc Jūsu izvēlētā piegādes veida. Ja jūsu pasūtījums tika noformēts un apmaksāts brīvdienās vai svētku dienās, tas tiks apstrādāts un nosūtīts tuvākajā darba dienā!
Piemēram, ka apmaksa saņemta darbdienā līdz 15.00 un izvēlētais piegādes veids ir OMNIVA vai Latvijas pasta, Jūsu pasūtījums tiks nosūtīts tajā pašā dienā. Ja izvēlētais piegādes veids ir kurjers, tad tajā pašā dienā tiks nosūtīts pasūtījums, ja samaksa būs saņemta līdz 14.00, ja pēc šī laika, tad Jūsu pasūtījumu mēs nodosim kurjeram nākamajā dienā, savukārt kurjera dienests parasti pasūtījumus piegādā nākamajā dienā pēc to saņemšanas no mums.
Ja kaut kādu iemeslu dēļ pasūtītās preces nav pieejamas noliktavā, bet apmaksa jau ir veikta, mēs uzreiz sazināsimies ar Jums un apspriedīsim variantus: pozīciju maiņa, naudas atgriešana vai vajadzīgās preces gaidīšanas laiks dažas dienas. Visas preces, kuras ievietotas mūsu interneta veikalā ir pieejamas mūsu veikalā-noliktavā pec adreses Maskavas iela 244, Rīga.
Mēs vienmēr ar mīlestību attiecamies pret Jūsu pasūtījumiem un ļoti cenšamies nosutīt tās maksimāli ātri un kvalitatīvi!
Ar cieņu,
SIA ITLA.LV
DISTANCES LĪGUMA NOTEIKUMI
1. Vispārīgie noteikumi
Šo Noteikumu izpratnē ar Pārdevēju ir jāsaprot SIA ITLA.LV , Reģ. Nr.40103312689 adrese: Latgeles 244, Rīga;
savukārt ar Pircēju ir jāsaprot fiziska persona, kas nopērk interneta veikalā itla.lv atrodamās preces un / vai pakalpojumus.
Ja Pircējs, izmantojot Interneta starpniecību, iegādājas itla.lv piedāvātos produktus, tad šāda savstarpēja vienošanās tiek uzskatīta par Distances līgumu un ir pakļauta Latvijas Republikas tiesību normām, kas regulē Distances līgumu tai skaitā, bet ne tikai, Latvijas Republikas likumam „Patērētāju tiesību aizsardzības likums”, Latvijas Republikas Ministru Kabineta noteikumiem „Noteikumi par distances līgumu”.
Distances līgums par Preces pirkumu uzskatāms par noslēgtu ar preces apmaksas brīdi.
Veicot jebkādas darbības itla.lv, Pircējs apliecina, ka ir izlasījis šos Noteikumus un Privātuma Politiku, saprot tos un piekrīt ievērot tos bez ierobežojumiem un nosacījumiem, kā arī vienmēr rīkoties labticīgi un saskaņā ar likumu.
Pārdevējs patur tiesības grozīt Lietošanas noteikumus bez iepriekšēja paziņojuma.
2. Personas datu aizsardzība
Pārdevējsaizsargā fizisko personu pamattiesības un brīvību, it īpaši privātās dzīves neaizskaramību, attiecībā uz fiziskās personas datu apstrādi saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti.
Detalizēti Pircēju personas datu apstrādes mērķi un pārējie ar personas datu iegūšanu un apstrādi saistītie jautājumi ir aprakstīti šajos Lietošanas noteikumos un itla.lv pieejamajā Privātuma Politika.
3. Preču cenas
Visām Preču cenām tiek piemērots PVN nodoklis vai citi tirdzniecības nodokļi, ja tādi ir paredzēti. Atkarībā no piegādes adreses jūsu pasūtījumam var tikt piemērota papildu sūtīšanas maksa, kas tiks skaidri norādīta pirms maksājuma apstiprināšanas un iekļauta kopējā pasūtījuma cenā.
Preces galīgā cena, ieskaitot nodokļus un nodevas, kā arī piegādes vai pasta izdevumus, tiks norādīta pirms Distances līguma noslēgšanas.
Pārdevējs patur tiesības mainīt Preču cenu, vai arī noteikt Precēm speciālo cenu. Preces Pircējam tiek pārdotas par cenām, kas ir spēkā Preču pasūtījuma veikšanas brīdī.
4. Atteikuma tiesības. Preču maiņa un atgriešana
Pircējam ir atteikuma tiesības saskaņā ar MK noteikumiem Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu”
- Pircējs var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma (Preču pirkuma itla.lv) 14 kalendāro dienu laikā no Preču piegādes dienas. Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja: tiek piegādātas Preces, kuras pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ, vai tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas, vai Pircējs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ un/vai Pārdevējs ir konstatējis bojājumus Precei vai Prece ir zaudējusi “preces izskatu” (noņemtas un / vai sabojātas etiķetes, noplēstas aizsardzības plēves u. c.) un / vai ir konstatētas Preces lietošanas pazīmes.
- Zeķes, zeķubikses un apakšveļa ir individuālas higiēnas preces. Ievērojot veselības un higiēnas apsvērumus, kā arī Ministru kabineta 2014. gada 20. maija noteikumu Nr. 255 "Noteikumi par distances līgumu" punktu 22.5, šīm precēm netiek piemērotas atteikuma tiesības.
- Bojāta vai valkāta prece atpakaļ netiek pieņemta.
Atteikuma tiesības sniedz iespēju Pircējam Preci lietot tiktāl, cik tas nepieciešams, lai pārbaudītu Preci tādā apmērā, kā to var izdarīt parastā veikalā. Pircējs ir atbildīgs par to, lai Precei nesamazinātos tās vērtība, kvalitāte un drošums. Citādi Pārdevējam ir tiesības atteikt Pircējam atteikuma tiesību izmantošanu attiecībā uz piegādāto Preci.
Preci ar aizpildītu Atteikuma veidlapu var atgriezt vienā no diviem veidiem:
1. iesniegt personiski ITLA.LV veikalā, Latgales 244, Rīga
2. nosūtīt pa pastu vai ar kurjeru uz adresi: ITLA.LV, Latgales 244, Rīga , LV1063.
Atteikuma tiesību izmantošanas gadījumā izdevumus par Preces atpakaļ nogādāšanu Pārdevējam uzņemas Pircējs.
Samaksātās Preču cenas atmaksa, gadījumos, kad Pircējs izmanto atteikuma tiesības, tiek veikta uz Pircēja norādīto bankas kontu 14 dienu laikā.
Ja Pircējs saņēmis bojātu produktu, vēlams nekavējoties par to paziņot Pārdevējam rakstot e-pastu uz itla@itla.lv vai zvanot pa tālr. +37167112985.
5. Strīdu izšķiršanas kārtība
Visus strīdus, kas jebkādā veidā attiecas vai rodas saistībā ar šī Distances līguma izpildi, skaidrojumu vai tā darbības izbeigšanu, Pircējs un Pārdevējs centīsies atrisināt savstarpējās pārrunās.
Ja strīdu nav iespējams atrisināt pārrunās, tad Pircējam ir tiesības vērsties kompetentās valsts iestādēs savu tiesību aizsardzībai.
6. Nepārvarama vara
Pārdevējs nav atbildīgs par kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu, vai cita veida neizpildi, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kuri ir ārpus Pārdevēja saprātīgas kontroles, kas ietver, bet neaprobežojas ar streikiem, valdības rīkojumiem, karadarbību vai nacionālā mēroga ārkārtēju stāvokli, terorisma draudiem vai terorisma aktiem, vides vai klimata anomālijām, neizpildi no trešo personu puses, traucējumiem interneta savienojumā.